امروز چهارشنبه 07 خرداد 1399                   
Skip Navigation Links
صفحه اصلی
مدیریت تعالی
آمار و گزارشات
پیشنهادات و شکایات
مشترکینExpand مشترکین
درباره شرکتExpand درباره شرکت
آخرین بروزرسانی:
1399/03/06


 کانل رسمی گاز خوزستان
یکشنبه 1399/02/14 تعداد بازدید: 292
كيفيت ارائه خدمات گاز خوزستان ارتقاء يافته است

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان:

کیفیت ارائه خدمات گاز خوزستان ارتقاء یافته است

رئیس روابط عمومی شرکت گاز خوزستان از ارتقاء کیفیت خدمات این شرکت در پی راه اندازی میزخدمت خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، فهد خباز رئیس روابط عمومی گاز استان گفت: با توجه به سیاست های کلان رعایت حقوق شهروندی و طرح تکریم ارباب رجوع در دستگاه های اجرایی و راه اندازی میزخدمت، بخش قابل توجهی از مراجعین کاهش یافته است.

رئیس روابط عمومی تصریح کرد: تاکنون حدود 21 خدمت در قالب میزخدمت الکترونیک به شهروندان محترم استان از طریق سایت شرکت گاز خوزستان ارائه می‌گردد.

خباز با اشاره به ارائه خدمات متفرقه در میزخدمت  افزود: شرکت گاز استان در طول سال حدود 13 هزار نفر مراجعه کننده دارد که با توجه به راه اندازی میزخدمت این میزان کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: شرکت گاز استان خوزستان خدمات مربوط به مشترکین را از طریق دفاتر پیشخوان دولت در سراسر استان ارائه می دهد و شهروندان محترم می توانند برای دریافت خدمات این شرکت به دفاتر پیشخوان دولت در سراسر استان مراجعه نمایند.

رئیس روابط عمومی گاز خوزستان در خصوص برنامه های آتی این شرکت برای ارائه خدمات بهتر گفت: در تلاش هستیم از ظرفیت های میزخدمت الکترونیک حداکثر استفاده را جهت ارائه خدمات غیر حضوری به ذینفعان سازمان استفاده نماییم.

وی رضایتمندی مراجعین را به عنوان یکی از مهم ترین شاخص های ارتباط موثر با ذینفعان برشمرد و تاکید کرد: شرکت گاز استان خوزستان در 12 سال پیاپی موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی استان شده است.