امروز دوشنبه 29 مهر 1398                   
Skip Navigation Links
صفحه اصلی
مدیریت تعالی
آمار و گزارشات
پیشنهادات و شکایات
مشترکینExpand مشترکین
درباره شرکتExpand درباره شرکت
آخرین بروزرسانی:
1398/07/23


 کانل رسمی گاز خوزستان
سه شنبه 1398/07/16 تعداد بازدید: 211
خدمات شركت گاز خوزستان الكترونيكي مي‌شود

در راستای راه اندازی میز خدمت در شرکت گاز استان:

خدمات شرکت گاز خوزستان الکترونیکی می‌شود

فهد خباز سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان از برنامه ریزی جهت الکترونیکی کردن خدمات شرکت گاز خوزستان با هدف ارائه خدمت غیر حضوری به مردم خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان فهد خباز سرپرست روابط عمومی گاز استان گفت: با توجه به اهمیت تحقق چشم انداز سازمانی شرکت گاز خوزستان مبنی بر تحسین برانگیزترین شرکت در ارائه خدمات در سطح کشور، این شرکت حدود 34 خدمت را از طریق مراجعه‌ی حضوری به دفاتر پیشخوان دولت به شهروندان استان ارائه می‌دهد.

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان با بیان اینکه بیش از 220 دفتر پیشخوان در سطح استان خدمات مربوط به شرکت گاز را به شهروندان ارائه می‌دهد، افزود: شهر اهواز با بیش از 60 دفتر پیشخوان دولت بیشترین خدمات را در سطح استان به مراجعین ارائه می‌دهد.

خباز با اشاره به اهمیت رضایت مندی مشترکین گاز طبیعی تصریح کرد: شرکت گاز خوزستان 8 درگاه ورودی جهت رسیدگی به درخواست‌ها و دریافت شکایات مردمی در حال حاضر به صورت 24 ساعته آماده دریافت پیام‌های مردمی است.

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان در خصوص فعالیت درگاه‌های ورودی گفت: سایت شرکت گاز استان، سامانه پیشنهادات و انتقادات 3194، شماره تلفن پیامگیر 34432900، سامانه سامد، میزخدمت، سامانه پیام کوتاه 300019400 و سامانه حوادث و امداد 194 در طول شبانه روز آماده دریافت پیام مشترکین و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان استان می‌باشد.

خباز الکترونیکی کردن خدمات شرکت گاز را یکی از مهمترین اقدامات در جهت  رضایت مندی ذینفعان برشمرد و تصریح کرد: در حال تدوین زیرساخت‌های الکترونیکی کردن خدمات برای شهروندان استان هستیم.

انتهای خبر/.