امروز پنجشنبه 23 آبان 1398                   
Skip Navigation Links
صفحه اصلی
مدیریت تعالی
آمار و گزارشات
پیشنهادات و شکایات
مشترکینExpand مشترکین
درباره شرکتExpand درباره شرکت
آخرین بروزرسانی:
1398/08/22


 کانل رسمی گاز خوزستان
چهار شنبه 1398/04/19 تعداد بازدید: 605
هشت درگاه ورودي براي رسيدگي به درخواست‌ها و شكايات مردمي

در راستای طرح تکریم ارباب رجوع در شرکت گاز استان:

8 درگاه ورودی برای رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مردمی

 
فهد خباز سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان از فعال بودن 8 درگاه ورودی برای رسیدگی به درخواست‌ها و شکایات مردمی خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان فهد خباز سرپرست روابط عمومی گاز استان گفت: با توجه به اهمیت تحقق چشم انداز سازمانی شرکت گاز خوزستان مبنی بر تحسین برانگیزترین شرکت در ارائه خدمات در سطح کشور، این شرکت حدود 34 خدمت را از طریق مراجعه‌ی حضوری به دفاتر پیشخوان دولت و به صورت الکترونیک به شهروندان استان ارائه می‌دهد. سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان با بیان اینکه بیش از 220 دفتر پیشخوان در سطح استان خدمات مربوط به شرکت گاز را به شهروندان ارائه می‌دهد، افزود: شهر اهواز با بیش از 60 دفتر پیشخوان دولت بیشترین خدمات را در سطح استان به مراجعین ارائه می‌دهد. خباز با اشاره به اهمیت رضایت مندی مشترکین گاز طبیعی تصریح کرد: شرکت گاز خوزستان 8 درگاه ورودی جهت رسیدگی به درخواست‌ها و دریافت شکایات مردمی در حال حاضر به صورت 24 ساعته آماده دریافت پیام‌های مردمی است. سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان در خصوص فعالیت درگاه‌های ورودی گفت: سایت شرکت گاز استان، سامانه پیشنهادات و انتقادات 3194، شماره تلفن پیامگیر 34432900، سامانه سامد، میز خدمت، سامانه پیام کوتاه 300019400 و سامانه حوادث و امداد 194 در طول شبانه روز آماده دریافت پیام مشترکین و رسیدگی به درخواست‌های شهروندان استان می‌باشد. خباز کسب رتبه‌ی برتر استانی در تکریم ارباب رجوع طی 12 سال متوالی را یکی از افتخارات شرکت گاز استان خوزستان در خصوص رضایت مندی ذینفعان برشمرد و تصریح کرد: در حال حاضر پاسخگویی به شکایت در کمتر از 48 ساعت و رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان در حدود یک ساعت انجام می‌شود.