امروز سه شنبه 31 اردیبهشت 1398                   
Skip Navigation Links
صفحه اصلی
مدیریت تعالی
آمار و گزارشات
پیشنهادات و شکایات
مشترکینExpand مشترکین
درباره شرکتExpand درباره شرکت
آخرین بروزرسانی:
1398/02/29


 کانل رسمی گاز خوزستان
سه شنبه 1397/12/21 تعداد بازدید: 483
كيفي سازي پيشنهادات لازمه‌ي ارائه خدمات با كيفيت به مردم و كاركنان

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان در نشست نظام مشارکت:

کیفی سازی پیشنهادات لازمه‌ی ارائه خدمات با کیفیت به مردم و کارکنان

در نشست پایانی نظام مشارکت که با حضور مدیر عامل شرکت گاز خوزستان مهندس ابول پور، دبیر نظام مشارکت آقای نادری، اعضای کارگروه نظام مشارکت و کارشناسان شرکت گاز استان خوزستان برگزار شد بر کیفی سازی پیشنهادات در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مردم و کارکنان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان دبیر نظام مشارکت شرکت گاز استان خوزستان گفت: مدیر عامل شرکت گاز خوزستان گفت: عملکرد نظام مشارکت در مقایسه با سال گذشته با رشد چشمگیری مواجه بوده است.

ابراهیم نادری با ضمن ارائه گزارش عملکرد نظام مشارکت در سال 97 افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 2608 مورد پیشنهاد از سوی پرسنل به این دبیرخانه رسیده است که از این تعداد حدود 2302 مورد به ثبت رسیده است.

دبیر نظام مشارکت شرکت گاز استان خوزستان با اشاره به اینکه در سال جاری تعداد پیشنهادات تکراری روند کاهشی داشته است، تصریح کرد: در سال 96 حدود 37 درصد پیشنهاد تکراری و در سال جاری 11 درصد پیشنهاد تکراری به ثبت رسیده است.

مهندس نادری با تاکید بر اینکه فعالیت‌های دبیرخانه نظام مشارکت در جهت کیفی سازی پیشنهادات برنامه ریزی شده است، اظهار داشت: راه اندازی کمیته‌های تخصصی ارزیابی، اطلاح فرآیند ارزیابی پیشنهادات و هم اندیشی با دبیران کمیته‌ها از جمله اقداماتی است که در این خصوص صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری 1303 پیشنهاد بررسی شده است، تصریح کرد: از مجموع پیشنهادات رسیده 52 پیشنهاد تایید شده و تاکنون 14 پیشنهاد در مرحله اجرایی شدن است.

در بخش دیگری از این مراسم مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان با بیان اینکه: نظام پیشنهادات در سیستم سازمان باعث ارتقاء سطح کیفی برند شرکت می‌شود گفت: کارآمدی این نظام، بالندگی و بهره‌وری کارکنان و شرکت را در پی دارد که امیدوارم برنامه ریزی‌های صورت گرفته در این زمینه منشاء تحولات کیفی و کمی در شرکت گاز استان خوزستان شود.

مهندس ابول پور با اشاره به رضایت بخش بودن فعالیت نظام پیشنهادات در سال جاری افزود: سیستم ارائه پیشنهادات، تصمیم گیریها و دریافت پیشنهادات توسط کارگروه‌ها باید به سمت کیفی سازی باشد و این امر می‌تواند در میانگین بازدهی به سازمان و در نهایت بالا رفتن ارائه خدمات به مردم استان در حوزه گازرسانی اثربخشی بیشتری داشته باشد.    

گفتنی است در پایان این نشست با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان مهندس ابول پور از پیشنهاد اولی‌ها و پیشنهاد دهندگان برتر ماه‌های پایانی سال جاری تقدیر شد.