امروز سه شنبه 01 اسفند 1396                   
Skip Navigation Links
صفحه اصلی
مدیریت تعالی
آمار و گزارشات
پیشنهادات و شکایات
مشترکین
درباره شرکتExpand درباره شرکت
آخرین بروزرسانی:
1396/11/30
یکشنبه 1396/11/01 تعداد بازدید: 453
ارائه خدمات مناسب از طريق 250 دفتر پيشخوان دولت و سامانه هاي غير حضوري

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان :

ارائه خدمات مناسب از طریق 250 دفتر پیشخوان دولت و سامانه های غیر حضوری


به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان سید ناصرحسینی نژاد مدیرعامل این شرکت از ارائه 18 خدمت مورد نیاز مشترکین گاز طبیعی از طریق دفاتر پیشخوان دولت و سامانه های غیر در سطح استان خبر داد و افزود : ارائه خدمات مناسب به متقاضیان و مشترکین به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و همچنین به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه ارتباط با مشترکین یکی دیگر از گامهای مهم این شرکت در تحقق دستیابی به اهداف عالیه خدمت رسانی نوین در بخش گازرسانی به مشترکین گاز می باشد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان گفت : با استفاده مشترکین محترم از سامانه تلفن گویای 3194 و سامانه پیامکی 300019400 زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات سریع ، آسان و شایسته به عموم شهروندان محترم ایجاد شده واز این طریق کلیه خدمات حوزه مشترکین گاز طبیعی که شامل 18 خدمت مختلف می باشند درراستای رفاه و آسایش مردم عزیز و کاهش سفرهای درون شهری و تکریم حداکثری مردم شریف استان خوزستان به 250 دفتر پیشخوان خدمات دولت در سطح استان واگذار شده اند .

سید ناصر حسینی نژاد افزود: در همین راستا این شرکت به منظور توسعه خدمات غیر حضوری و توجه به نیازهای روز مصرف کنندگان و اطلاع شهروندان از حجم مصرف گاز طبیعی ، روش محاسبه گازبهاء ، مبلغ بدهی صورتحساب ، اعلام رقم کنتور ،دریافت اطلاعیه های عمومی ، نظرات و پیشنهادات ، پرسش و پاسخ و پرداخت قبوض گاز اقدام به راه اندازی سامانه ارتباط با مشترکین با عنوان تکریم ارباب رجوع کرده است که 30 کاربر تلفنی با اتصال همزمان میتوانند بدون وارد کردن پیش شماره شهرستان مذکور از طریق تلفن همراه و یا تلفن ثابت با هزینه درون شهری خدمات قابل ارائه توسط شرکت گاز استان را از طریق تلفن گویا و یا پیامک 24 ساعته دریافت نمایند.