ارتباط با روابط عمومی (میز خدمت)
میز خدمت الکترونیک عنوان دستورالعملی است که سازمان اداری و استخدامی کشور مطابق بخشنامه شماره ۱۵۳۸۵۸۸در سال ۱۳۹۶به ادارات و سازمانها ابلاغ نمود و طی آن دستگاه های اجرایی و استانداری ها به منظور ارائه خدمات به هنگام، سریع و سهل به ارباب رجوع و نیز ارتقاء رضایت مندی آنان مکلفند نسبت به برنامهریزی و اجرای مفاد دستورالعمل (میز خدمت الکترونیک) و آموزش متصدیان آن اقدام نمایند. هدف از راه اندازی میز خدمت الکترونیکی شرکت گاز استان خوزستان ، ارائه خدمات به موقع و مناسب به همه ذینفعان و اعضای سازمان ها در هر لحظه و مطابق قوانین و توافقنامههای میان آنها از طریق سامانه های الکترونیکی و قابل دسترس از طریق وب و دستگاه های ارتباطی هوشمند است. میز خدمت با تحلیل و طراحی چندین فرآیند مهم و یکپارچه چرخه عمر تمامی تماسهای ورودی به سازمان شامل انواع درخواستها، رویدادها ، شکایات ، پیشنهادات و … و نیز فرآیند های درون سازمان را از زمان ثبت در پایگاه داده، حل و رفع آنها، ارجاع به مراتب بالاتر در صورت نیاز، خاتمه و اطلاع مستمر وضعیت آنها به ذینفعان و اعضای سازمان مدیریت میکند. راه اندازی میز خدمت در سازمان منافع زیادی را به ارمغان خواهد آورد از جمله: ارتقای رضایت مشتریان و بهبود میزان اعتماد آنها به سازمان کاهش چرخه عمر رسیدگی و انجام درخواست ها از اولین تماس ذینفعان با میز خدمت مدیریت و کنترل اثربخش امکانات فناوری اطلاعات ارتقای مدیریت پیشگیرانه مسائل و رویدادهایی که تعداد درخواست آنها از سوی کاربران و ذینفعان بالا است. بهبود کیفیت خدمات فناوری اطلاعات لذا جهت ارتباط با همکاران ما در این یخش به آدرس ذیل مراجعه و نسبت به ثبت درخواست اقدام نمائید همچنین در صورت مراجعه به ستاد گاز استان میتوانید جهت دریافت خدمات به میز خدمت مراجعه نمائید. http://portal.nigc-khgc.ir/CRM/index.php/site/request شماره تلفن تماس : ۰۶۱۳۴۴۴۲۰۸۱ شماره تلفن گویا ۳۱۹۴ شماره پیامک ۲۰۰۰۱۹۴۰۰ |
صفحه اصلی > ارتباط با ما > ارتباط با روابط عمومی (میز خدمت)
طراحی وب سایت آریایک توسط aryanic highportal aryanic