
16 کیلومتر شبگه گذاری و 250 انشعاب پلی اتیلن سایت بنگداران اهواز
16 کیلومتر شبگه گذاری و 250 انشعاب پلی اتیلن سایت بنگداران اهواز
(( آگهي فراخوان مناقصه عمومي 64/99 ))
(( يك مرحله اي – نوبت دوم ))
- مناقصه گزار :شرکت گاز استان خوزستان به شناسه ملی10101889201 وکد افتصادی 411321678477
به نشانی : خوزستان - اهواز – ميدان شهيد بندر-ابتداي بزرگراه اهواز سربندر تلفن : 06134440071
2- موضوع مناقصه : 16 کیلومتر شبگه گذاری و 250 انشعاب پلی اتیلن سایت بنگداران اهواز
از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان 2099093377000132
3- نوع تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار : اصل فیش واریزی وجه نقد به شماره حساب شبا 230100004001123304022404 IR و شناسه واریز 351123357292690840000000002007 بنام خزانه بانک مرکزی شرکت گاز استان خوزستان قابل واریز در کلیه شعب بانک ملی ایران و سایر بانک های مجاز یا ضمانت نامه بانکی بنام مناقصه گزار و یا اوراق مشارکت بی نام تضمین شده بانک ها و دولت با قابلیت باز خرید قبل از سر رسید ( موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت) را ضمن درج در سامانه ستاد در پاکت الف لاک و مهر شده به مناقصه گزار تسلیم گردد.
4- تاريخ و مهلت تحويل استعلام ارزيابي كيفي مناقصه گران : حداكثر 14 روز بعد از تاريخ انتشار آگهي نوبت دوم
5-نام و نشاني مدير طرح : اهواز - مدیریت مهندسی- ساختمان مهندسی
6- تاريخ توزيع اسناد: پس از بررسي مدارك و اسناد ارزيابي كيفي تكميل شده واصله از سوي مناقصه گران و انجام ارزيابي، اسناد مناقصه بين شركتهاي واجد شرايط توزيع خواهد شد.
7- داشتن تجهيزات و امكانات و تخصص لازم و توانايي انجام كار مطابق استانداردهاي رايج شركت ملي گاز ايران.
8- تحويل اسناد مناقصه به مناقصه گران منوط به تكميل پرونده ارزيابي مي باشد و داشتن گواهي تعيين صلاحيت رتبه بندي معتبرمرتبط با موضوع مناقصه از معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست محترم جمهوری و يا استانداری هاي مربوطه(ا اعتبار زمان) لازم و نامه آخرين تغييرات معتبرآن شركت بهمراه اعلام آمادگي وذكر شناسه ملي حقوقي وارائه كد پستي و تلفن تماس الزامي است.
9- داشتن گواهي ايمني پيمانكاران از اداره كار و امور اجتماعي الزامي است .
10- ارائه مدارك و فرم هاي استعلام ارزيابي تكميل شده از سوي مناقصه گران هيچگونه حقي را جهت متقاضيان براي شركت در مناقصه ايجاد نخواهد كرد.
11- در ارزیابی کیفی اولویت دعوت با پیمانکاران بومی می باشد.
12- خرید اسناد: متقاضیان شرکت در مناقصه می توانند پس از واریز مبلغ 500،000 ریال غیر قابل استرداد به شماره
حساب شبا 230100004001123304022404 IR و شناسه واریز 351123357292690840000000002007 بنام خزانه
بانک مرکزی شرکت گاز استان خوزستان قابل واریز در کلیه شعب بانک ملی ایران و سایر بانک های مجاز از طریق
سامانه ستاد درزمان مهلت اسناد به آدرس اینترنتیWWW.setadiran.ir مراجعه و اسناد مناقصه دریافت نمایند.
13-فیش / رسید پرداخت مبلغ 500،000 ریال خرید اسناد در مهلت ارائه پیشنهاد ( ردیف 3 آگهی) به همراه پاکت الف
به دبیرخانه کمیسیون مناقصات شرکت تحویل گردد.
14- مراحل برگزاری مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.setadiran.ir انجام
خواهد شد و لازم است در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی
را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
15- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 021-41934-021
دفتر ثبت نام 88969737- 85193768 -021
روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان
- تاریخ درج خبر :
- 1399/11/27 - ١٣:٤٥
- تاریخ بروز رسانی خبر :
- تعداد بازدید خبر :
- 87