
خرید لوله پلی اتیلن در سایز های مختلف
خرید لوله پلی اتیلن در سایز های مختلف
(( آگهي فراخوان مناقصه عمومي ))
(( يك مرحله اي – نوبت اول ))
- مناقصه گزار : شرکت گاز استان خوزستان به شناسه ملی10101889201 وکد اقتصادی 411331678477
به نشانی : خوزستان - اهواز– بالاتر از فلکه 4 اسب ( سه راه تپه ) روبروی شهرک صنعتی شماره 4 امور تدارکات و عملیات کالا شرکت گاز استان خوزستان - واحد تدارکات –اتاق 206 تلفن : 06134199958
2- موضوع مناقصه : خرید لوله پلی اتیلن در سایز های مختلف مربوط به تقاضای شماره9930034
از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره فراخوان 2099093377000136
3- نوع تضمین شرکت در فرایند ارجاع کار : اصل فیش واریزی وجه نقد به شماره حساب شبا 230100004001123304022404 IR و شناسه واریز 351123357292690840000000002007 بنام خزانه بانک مرکزی شرکت گاز استان خوزستان قابل واریز در کلیه شعب بانک ملی ایران و سایر بانک های مجاز یا ضمانت نامه بانکی بنام مناقصه گزار و یا اوراق مشارکت بی نام تضمین شده بانک ها و دولت با قابلیت باز خرید قبل از سر رسید ( موضوع قانون نحوه انتشار اوراق مشارکت) را ضمن درج در سامانه ستاد در پاکت الف لاک و مهر شده به مناقصه گزار تسلیم گردد.
4- تاريخ و مهلت تحويل استعلام ارزيابي كيفي مناقصه گران : حداكثر 14روز بعد از تاريخ انتشار آگهي نوبت دوم
5- تاريخ توزيع اسناد:پس از بررسي مدارك و اسناد ارزيابي كيفي تكميل شده واصله از سوي مناقصه گران و انجام ارزيابي، اسناد مناقصه بين شركتهاي واجد شرايط توزيع خواهد شد.
6- تامین کالای گازرسانی توسط مناقصه گران میبایست الزاماً از تولید کنندگان موجود در وندورلیست شرکت ملی گاز ایران صورت پذیرفته و اولویت ، خرید کالای ایرانی می باشد.
7- نامه آخرين تغييرات آن شركت بهمراه اعلام آمادگي وذكر شناسه ملي حقوقي وارائه كد پستي و تلفن تماس الزامي است .
8-ارائه مدارك و فرم هاي استعلام ارزيابي تكميل شده از سوي مناقصه گران هيچگونه حقي را جهت متقاضيان براي شركت در مناقصه ايجاد نخواهد كرد.
9- خرید اسناد: متقاضیان شرکت در مناقصه می توانند پس از واریز مبلغ 500،000 ریال غیر قابل استرداد به شماره
حساب شبا 230100004001123304022404 IR و شناسه واریز 351123357292690840000000002007 بنام خزانه
بانک مرکزی شرکت گاز استان خوزستان قابل واریز در کلیه شعب بانک ملی ایران و سایر بانک های مجاز از طریق
سامانه ستاد درزمان مهلت اسناد به آدرس اینترنیWWW.setadiran.ir مراجعه و اسناد مناقصه دریافت نمایند.
10-فیش / رسید پرداخت مبلغ 000/500 ریال خرید اسناد در مهلت ارائه پیشنهاد ( ردیف 3 آگهی ) به همراه پاکت الف
به دبیرخانه کمیسیون مناقصات شرکت تحویل گردد.
11-مراحل برگزاری مناقصه از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس WWW.setadiran.ir انجام
خواهد شد و لازم است در صورت عدم عضویت قبلی ، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی
را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
12- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج می باشد.
اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 41934-021
دفتر ثبت نام 88969737- 85193768 -021
روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان
- تاریخ درج خبر :
- 1399/12/23 - ١٣:٤٦
- تاریخ بروز رسانی خبر :
- تعداد بازدید خبر :
- 49